Pengikut

Sabtu, 17 Disember 2011

Back to School <:

Hmm , rase macam sekejap jea cuti sekolah . nak lame nak lame , cewaaahh . Nak lame sampai bila . Baju sekolah tak beli lagy . Heeeee --' . Sekarang nieh , kalau pergh bandar mesti ade ''Lelong Lelong '' Sekolah dah nak dekat :\ . Cuti sekolah nieh memang nasib aku malang . Muehehe , Demam virus daripada mana Ntah datang dekat aku -,-' Tak dapat nak pergh jalan - jalan  :< . Kau tak apelah Sihat . Btw aku dah sembuh , alhamdullilah :D Waaaaa , Happy sekejap .  .

Come back to School !  and  .

Heeeee , Tahun depan umur aku dah m'ningkat & semakin dewasa nampak nye aku . Jangan semakin tembam suda . Bhaha ! 14 Tahun derrrr  . Jyeahhhh . aku rase kann nak tukar Sekolah laa siakkk . Tapi tak boleh . kau tahu2 jea sebab ape  . Tidak boleyh kehilangan Kawan baek . Bukan Boyfriendd  .

2 ulasan: