Pengikut

Ahad, 19 Februari 2012

Kenal ke -.-

        Hihi , okay harinieh saya pergy ecm dengan family saya . Best gile harinieh dapat pergi Ecm dengan family . Haha bukan bermaksud aku tak pernah pun pergi Ecm selama nieh --' Pernah daa berkali kali . Tapi harinieh aku selok sangat dah . Hoho taktahu laa kenape : \ .

       Pergi bandar berhenti kejap makan , Dekat restaurant Mama Chops Papa Grill . Selepas tu layan laa kerenah adik saudara . Hihi and then kita orang pun pergi laa , dekat kedai nieh dalam Ecm laa jugak . Cantik cantik semua barang2 dia . Tapi malah -.-'

      Lepas tu masa nak naik tingkat atas , ade laa seorang lelaki nieh . tunjuk tunjuk dekat aku . aku pun rase pelik semacam jelaa . Mungkin kot aku dia daa kenal aku dalam facebook , tapi aku tak pasti laa . Dia pergi tunjuk diri aku nieh , yang tengah berdiri dekat kawan dia . aik aku pun rase pelik -.- Berdebar pulak aku tibe-tibe .

     Masa aku nak lalu dekat tepi dia tu , cepat cepat aku jalan ohh . Sebab pelik sangat tengok dia , daa lah berhenti depan aku . Rase macam nak sound jelaa mamat tu . Hihi :3 Muke dia tu , tak lah handsome mane . tapi pakai cermin mata . nak tunjuk gambar dia tapi tak tangkap pulak gambar dia , kalau ade nak je aku tunjuk muke dia dalam blog nieh biar semua orang kenal dia  . Hoho tapi takade .

   Kalau laa  terserempak dengan aku kea please laa jangan pandang aku lame2 sangat , pastu main tunjuk2 nanti aku cakap apa pulak nanti orang gile ke haa --' Kalau jumpe aku tegur jelaa tak perlu malu2 lepas tu main tunjuk tunjuk lagi buat aku suspen jelaa .

                                                                                 Heee kbye , malu pulak saya nieh :3 Tibe2 ;>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan