Pengikut

Khamis, 8 Mac 2012

Dia dah curi hati saya aummm :3

         Heee , ade orang tu kan dia daa curik hati saya aww :* . Masa saya exam , dia selalu pandang2 saya . Saya taktahu laa kenape .Dia pandang je saya lame2 , mule laa saya daa tergoda . heee cewahh ;p Hihi , kay terus terang laa saya cakap , nama dia che mohd shukri :) dia selalu buat saya cair bila saya tengok dia :'3 . Dekat dalam kelas saya , ramai budak2 perempuan tergile2 dekat diaa . saya tahu laa dia handsome .

         Waktu sebelum exam tu , tengah susun mejaa . Dia pun tengok2 jelaa saya . Saya pun rasa berdebar gile . Haha Ntahh laa kenape , malas laa nak cakap panjang2 nieh :3 . Mase tu , syahmi tengah berborak dengan saya , dia pun tetibe2 datang pegang tangan syahmi , lepas tu dia cakap '' Hoii buat ape haa !? '' Hoho terkejut jugakk saya , bila saya dengar . Lepas tu syahmi cakap laa balik dekat diaa '' aku tahu laa kau suke sangat lily '' wooo woo -.- apelaa syahmi tu buat malu muke aku jelaa .

            Esok kan hari , Mase da nak balik gituu . Dia pun panggil aizat . dia suruh aizat tolong dia minta number phone saya . Heeee :') pastu dia cakap laa dekat aizat lagy yang dia suke dekat aku jugak . Aummm :3 .  Then aku pun bagy jelaa number phone aku . Aizat pun bagy laa dekat shukri , number phone aku . aku siap warning lagy dekat aizat pandai2 lah kau cover jangan bagy orang nampak number phone aku , kecuali shukri . Acehaceh :D aizat pun sebijak - bijak dia , dia pergi isi number phone aku dalam poket shukri , Taktahu laa pulak shukri ingat ke tak number phone aku dalam poket seluar dia -.-' aku tunggu jelaa dia text aku , tapii dia tak text pun aku . Oh mayy Patah seribu hatiku :'( Hm , maybe dia tak ingat kott number phone aku ade dalam poket seluar dia , Hm tak apelaa . Kbye malas daa nak cerita panjang2 pasal nieh .



     

Tiada ulasan:

Catat Ulasan